تفاهم نامه آواکالا
"خرید قسطی هر کالای مورد نیاز"

کمیته فرهنگی- اجتماعی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در جدیدترین تسهیلات برای اعضا، تفاهم نامه همکاری با شرکت "اندوخته سازان روشنگر آینده"(آوا کالا) را برای سال 1400 تمدید کرد.
بر طبق این تفاهم نامه، در سال 1400 اعضای انجمن دانش آموختگان دانشگاه، می توانند از امکانات و تسهیلات این شرکت استفاده نمایند.
مجموعه‌ی آواکالا با هدف ایجاد پلتفرم فروش اقساطی بر مبنای نوآوری در روش‌های تأمین مالی، اعتبار سنجی و نهایتا تأمین کالا شکل گرفت. در مجموعه آواکالا این امکان فراهم شده است تا علاوه بر لیست کالاهای ارائه شده در مسیرهای ارتباطی با مشتری ها، کالاهای خارج از لیست مورد تقاضای افراد نیز تامین شود تا "انعطاف در تامین" به عنوان دومین مزیت محوری مجموعه آواکالا در اختیار مشتری ها قرار گیرد.

📌 شیوه نامه استفاده از سایت "آواکالا:
1️⃣ ثبت نام در سایت "آواکالا" به نشانی http://ava-kala.ir (در بخش سازمان محل کار، گزینه "دانش آموخته های دانشگاه خواجه نصیر" انتخاب شده و در بخش کدپرسنلی/ کد دانشجویی، "کد دانش آموختگی" که در پشت کارت دانش آموختگی درج شده است را ثبت فرمایید.)
2️⃣ تایید و احراز هویت مشخصات اعضا توسط نماینده انجمن دانش آموختگان(این مرحله، حداکثر در 24 ساعت پس از ثبت نام صورت می گیرد.)
3️⃣ دریافت پیام تایید هویت
4️⃣ انتخاب کالای مورد نظر از سایت(کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، پوشاک، وسایل سفر، لوازم شخصی برقی و...); در صورتی که کالای مدنظر شما، در بین اقلام موجود، در دسترس نباشد از طریق بخش "ثبت کالای خاص"، درخواست خود را ثبت نمایید. مشخصات و قیمت کالای مورد نظر حداکثر 3 ساعت پس از ثبت درخواست در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
 مراجعه به حساب کاربری و انتخاب شیوه پرداخت از نوع پیش پرداخت، تعداد و میزان هر قسط; لازم به ذکر است حداقل میزان پیش پرداخت 5 درصد مبلغ کالا، تعداد اقساط بین 3 تا 12 و سود پرداخت، 2.5 درصد می باشد. بعد از انتخاب شیوه پرداخت مدنظر، سایت به صورت خودکار، جزییات پرداخت را به شما نشان خواهد داد.
6️⃣ معرفی یک ضامن با یک چک صیادی; سایت بعد از بررسی سابقه مالی صاحب چک، میزان اعتباری بین 8 تا 20 میلیون تومان را به شما تعلق می دهد که شما می توانید در یک یا چند خرید از آن استفاده نمایید. و پس از تسویه این مبلغ، دوباره اعتبار دیگری به شما تخصیص داده خواهد شد. لازم به ذکر است که این چک، صرفا برای تضمین پرداخت اقساط خواهد بود و پرداخت این قسط ها صرفا از طریق همان سایت و در سررسیدهای مشخص شده در بخش 5 خواهد بود.
7️⃣ بعد از انتخاب نهایی، کالا به شما تحویل داده خواهد شد و شما بر حسب الگوی انتخابی خود، اقساط آن را پرداخت خواهید نمود.
——————————————
* در صورت هرگونه پرسش، ابهام و یا درخواست در ساعات اداری از طریق ادمین کانال آواکالا به شماره واتس‌آپ 09202238796 و   در تمامی ساعات شبانه روز از طریق شماره تلگرام/ تماس 09359524420، با ما در ارتباط باشید.
* "آواکالا" تسهیلات ویژه خرید جهیزیه(کالای ایرانی) را نیز جهت اعضا فراهم ساخته است که در صورت علاقه مندی، می توانید درخواست این بخش را نیز مطرح نمایید.
 
تعداد بازدید:
328
تاریخ:
1400/02/19
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.